Warsztaty i Szkolenia

„Nie ma drogi na skróty do doświadczenia” - Marie Brennan

WARSZTATY I SZKOLENIA

Postaw na rozwój

Warsztaty i szkolenia odgrywają istotną rolę w budowaniu nowych kompetencji, rozwoju umiejętności, doskonaleniu relacji i współpracy, a tym samym przyczyniają się do wzrostu motywacji, zaangażowania oraz realizacji celów biznesowych organizacji.

Budowanie rozwiązań w zakresie warsztatów i szkoleń jest procesem, na który składa się kilka ważnych elementów. Aby móc budować rozwiązania szyte na miarę niezbędne jest poznanie i zbadanie potrzeb uczestników, określenie celu, a także wartości, jaką ma wnosić warsztat dla uczestników, menedżerów i organizacji.

Specjalizuję się w prowadzeniu warsztatów z zakresu umiejętności interpersonalnych, menedżerskich, a także dedykowanych dla zespołów HR z obszaru mojej ekspertyzy. Nie proponuję rozwiązań z półki. Zawartość merytoryczną tworzę we współpracy z Klientem, podążając za potrzebami organizacji i uczestników.

Jako praktyk biznesu wiem, że dźwignią sukcesu jest możliwość praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności. Dlatego też, tak ważny jest dobór adekwatnych metod, narzędzi i rozwiązań.

Taka inwestycja Twojego/Waszego czasu zawsze się zwraca.

Przykładowy zakres tematyczny warsztatów i szkoleń:

Różnorodność i inkluzywność

• Organizacje i zespoły bez barier

• Siła różnorodnych zespołów

• Kultura włączania

Job Crafting

• Odnajdowanie sensu pracy

• Diagnoza zasobów strukturalnych i społecznych

• Zmniejszanie przeszkód i zwiększanie możliwości

Angażujące Przywództwo

• Angażujący Lider

• (Za)Angażowane Zespoły

• Motywacja & Demotywacja

Przywództwo przyszłości

• Servant Ledership

• Inspirowanie do działania

• Sens, wpływ, odpowiedzialność

Zarządzanie zmianą

• Świat VUCA, BANI

• Lider i zespół w zmianie

• Komunikacja w zmianie

Wypalenie, Mobbing, Dyskryminacja

• Wyczerpanie emocjonalne

• Depersonalizacja

• Bezpieczeństwo psychologiczne

Efektywna współpraca

• Synergia działania

• Współpraca vs. rywalizacja

• • Współpraca w sytuacjach trudnych i konfliktowych

Skuteczna komunikacja

• (Z)Rozumienie siebie i innych

• Komunikacja bez przemocy

• Komunikacja nastawiona na współpracę

5 Dysfunkcji Pracy Zespołowej

• Konflikt w zespole

• Brak zaufania

• Unikanie odpowiedzialności

Efektywność osobista

• Czas, zasoby, organizacja

• Budowanie marki własnej

• Budowanie dobrych nawyków

Kultura feedbacku i uznania

• Słowa mają moc

• Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej

• Konstruktywna Krytyka, Konstruktywna Pochwała

Emocje, stres, dobrostan

• Mózg & Emocje

• Dynamika stresu

• O potrzebach i dbaniu o siebie

Zarządzanie zespołem

• Od First Time Managera do Skutecznego Lidera

• Menedżer Coachem

• Trudne sytuacje, Trudne rozmowy

Autorytet & Zaufanie

• Autentyczność i wiarygodność

• Uczciwość i szacunek

• Zaufanie do siebie i innych

Podejmowanie decyzji

• (Po)Szukanie rozwiązań, nie problemów

• Myślenie krytyczne

• Ryzyko i odpowiedzialność

Zarządzanie rozwojem

• Uwalnianie potencjału swojego i innych

• Inspirowanie do rozwoju

• Rozwijanie Talentów

MASZ SZCZEGÓŁOWE PYTANIA DOTYCZĄCE SZKOLEŃ I WARSZTATÓW?

ZOSTAW E-MAIL - SKONTAKTUJĘ SIĘ Z TOBĄ!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Rozwój umiejętności interpersonalnych

Dynamiczne i zmieniające się środowisko, postęp technologiczny, globalizacja, a także ewolucja na rynku pracy sprawiają, że umiejętności interpersonalne rosną w siłę. Aby móc sprostać wyzwaniom i oczekiwaniom, realizować się w pracy, odkrywać swój potencjał, a także budować umiejętność przechodzenia przez zmianę warto je wzmacniać: u siebie, w zespołach, u menedżerów. Rozwój umiejętności interpersonalnych pozwoli nam nie tylko wzrastać, ale także radzić siebie z dynamicznymi wyzwaniami przyszłości.

Nie czekaj aż kompetencje przyszłości dogoni czas, zainwestuj w rozwój już dziś.

MASZ SZCZEGÓŁOWE PYTANIA DOTYCZĄCE SZKOLEŃ I WARSZTATÓW?

ZOSTAW E-MAIL - SKONTAKTUJĘ SIĘ Z TOBĄ!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Rozwój umiejętności menedżerskich

Rozwój umiejętności menedżerskich jest niezbędny do tego, by móc skutecznie prowadzić zespoły do realizacji zadań i wyzwań. Aby sprostać zmianom, zróżnicowanym zespołom, zmieniającym się warunkom niezbędny jest rozwój menedżerski bez względu na to jak długie jest nasze doświadczenie i jaką pełnimy rolę w organizacji.

Menedżerowie, którzy inwestują w rozwój swojej wiedzy, umiejętności, a także dbają o swoją postawę i wartości są bardziej skuteczni, nie tylko w osiąganiu celów i sukcesów biznesowych, ale także w budowaniu i zarzadzaniu efektywnymi, zaangażowanymi zespołami.

Inwestując w swój rozwój, inwestujesz w swój zespół.

„Nie ma co ukrywać: o przywództwie świadczą jego rezultaty. Skuteczny przywódca dysponuje potencjałem motywującym ludzi do dokonania ponadprzeciętnych osiągnięć. Jednak nie chodzi tu wyłącznie o końcowe wyniki, chodzi też o sens działania” - Robert Goffee

KONTAKT

NAPISZ DO MNIE

„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces” – Henry Ford

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.